Тут народжується Audi


ЕКУ виготовляє кабельні мережі до автомобілів легендарних брендів, серед яких – Audi. Після відправлення з «Електроконтакт Україна» готовий продукт прямує до замовника. Наприклад, кабельні мережі Audi потрапляють в Угорщину на завод, де збирають автомобілі. Про компанію Audi Hungaria Motor розповідає Олена ШАЛЕВА, інженер з якості Золочівського виробничого підрозділу.

 

– Олено, нещодавно ви повернулися з відрядження з Угорщини. Чим займалися на заводі Audi?

– Наш концерн Nexans autoelectric має працівників-резидентів на заводах замовника. Це фахівець, який перевіряє та при потребі переробляє кабельні мережі. В останній тиждень літа резидент від Nexans перебував у відпустці, і я його заміняла. Ми вже не вперше  виручаємо своїх колег, а загалом це моя шоста поїздка на завод Audi Hungaria Motor у місті Ґйор. Втім, саме цьогорічне відрядження можу назвати найвдалішим серед усіх попередніх.

Протягом тижня я перевіряла всі в’язки Nexans для Audi: це кабельні мережі зі заводів з Словаччини, Тунісу та України. Їх необхідно було перевіряти по певних пунктах, які замовник хотів дослідити. Інженери-розробники планували певним чином модифікувати деякі кабельні мережі, і потрібно було перевірити, чи добре вони ляжуть на двигун.

– Які враження від заводу?

– Це підприємство надзвичайно великих масштабів. Завод має 52 виробничих цехи, і при цьому один цех займає площу майже як територія Золочівського виробничого підрозділу. У різних цехах відбуваються різні етапи роботи над автомобілем: виготовляють різні деталі, монтують кабельні мережі на мотори, складають вже готові автомобілі, проводять краш-тести тощо.

Загальна площа заводу 278 000 м². Будучи там вперше і не знаючи, куди можна вийти, заблукати простіше простого. Під час першої моєї поїздки я ходила з картою заводу в руках. Якщо заблукав – потрібно знайти вихід на вулицю. На кожному цеху є означення корпусу, по ньому можна зорієнтуватися, де саме ти є.

Буває таке, що з одного місця призначення до іншого приходиться йти більше 30 хвилин. Саме тому по території постійно курсує автобус, а працівники офісу їздять між цехами на службових автівках. Також на території заводу їздять найновіші моделі автомобілів. Думаю, такої великої кількості відполірованих Audi найновіших моделей, мабуть, більше ніде не можна побачити.

 

 Що відбувається з кабельними мережами після того, як вони потрапляють до замовника?

– Після перевірки мереж представником Nexans, їх замонтовують у двигуни. Принцип роботи такий самий, як і в нас. Працівники працюють також по три зміни, це теж робота на лінії, але конвеєр виглядає трохи інакше.

На першу станцію приходять «голі» двигуни, і на кожній станції працівники покроково замонтовують кабельну мережу в двигун. Залежно від величини в’язки на лінії може бути від 8 до 14 станцій.

Після того, як кабельна мережа з двигуном сходять з лінії, вони не одразу переїжджають в цехи, де їх монтують на автомобіль, а спочатку проходять тестування – холодний та гарячий тест.

 Як саме тестують кабельні мережі?

– Є окрема кімната – так званий бункер – туди двигун заїжджає прямо з лінії. Його підключають до різноманітної автоматики, і дають максимальне навантаження протягом певного часу. Таке однотипне навантаження називають холодним тестуванням, воно триває протягом двох хвилин.

Гаряче тестування триваліше – протягом двадцяти хвилин мотор випробовують під час різних навантажень: створюють умови їзди по місту та по автобамі, зумисне роблять раптові зупинки на світлофорах чи пішохідних переходах. Це дає змогу побачити, чи справді робота по цій кабельній мережі була виконана правильно, чи працюють відповідні з’єднання, чи немає перебоїв у проводах. При монтажі мережі на двигун неможливо побачити мінімальні пошкодження, а при випробуваннях імаксимальному навантаженні видно результат роботи.

Крім цього, один раз на зміну відбирається одна кабельна мережа, яка піддається довготривалим випробуванням протягом 4-5 годин.

– Який шлях чекає на кабельні мережі після того, як вони проходять випробування?

– Деякі в’язки з двигунами одразу на заводі в Угорщині монтуються на автомобілі Audi,  їх доводять до товарного вигляду, пакують на поїзди і відправляють по точках збуту. А інші їдуть на завод замовника у Ляйпциг (Німеччина), і вже там монтуються на автомобілі.

 


Дата публікації: 04/10/2018