Майбутнє автомобілебудування – вже на ЕКУ


У Золочівському виробничому підрозділі розпочали серійне виготовлення кабельних мереж до електромобілів BMW

Як і кожна сфера, автомобілебудування постійно розвивається. У попередніх випусках газети ми публікували історії про розвиток автомобілебудування та становлення окремих брендів. Сьогодення цієї галузі ми – працівники ТзОВ «Електроконтакт Україна» – творимо щодня власноруч. Тож у цьому випуску поговоримо про майбутнє, яке стає все ближчим, а саме про електромобілі.

Автомобілі майбутнього

Станом на 2018 рік більшість розвинутих країн поставили за мету перейти на електромобілі, а до червня 2017 року в усьому світі було продано понад 2 млн електромобілів! Тут питання не тільки в екологічності таких транспортних засобів та зменшенні шкідливих викидів в атмосферу. Провідні автомобілевиробники серед переваг електромобілів називають також їхню економічність, вищу якість їзди та  інноваційність.

Розвиток електромобілів підтримують на державному рівні. Наприклад, Франція і Велика Британія прийняли закон, який забороняє продаж бензинових і дизельних автомобілів після 2040 року, Китайський уряд прийняв закон, що зобов'язує автовиробників із 2019 10% автомобілів випускати з електричними двигунами. А Ізраїль планує заборонити всі бензинові та дизельні автомобілі з 2030 року та повністю прибрати податки на електромобілі.

Фахівці стверджують, що справжній бум на електромобілі почнеться лише після 2020 року, коли буде вдосталь інфраструктури для них. Тим не менше, кількість випущених електромобілів щороку зростає, і вже зараз тривають розробки транспортних засобів, які побачать світ через декілька років.

Електромобілі BMW

ТзОВ «Електроконтакт Україна» виготовляє кабельні мережі до автомобілів BMW, починаючи з 2007 року. Сьогодні цей «гігант» автомобільної індустрії йде в ногу з часом та активно розробляє все нові й нові електромобілі. Світ вже побачила серія «BMW i» з комплексною концепцією екологічної мобільності майбутнього.

Як розповідає виробник, це електромобілі, які випереджають свій час -  з принципом невичерпного використання природних ресурсів та б без шкоди динамічним показникам і спортивному зовнішньому вигляду. Для сучасних автовиробників важливим є безкомпромісне поєднання задоволення за кермом і відповідального ставлення до навколишнього середовища.

До слова, Німеччина, батьківщина BMW, станом на2016 рік займала четверте місце у світі за кількістю проданих електромобілів. А уряд Німеччини планує до 2020 року вивести на дороги країни 1 млн електромобілів, гібридних автомобілів і повних гібридів.

Роль електричних кабельних мереж у електромобілях є ще більшою, ніж у бензинових та дизельних авто. Адже якщо в звичайних авто кабельні мережі можуть відповідати за функцію віконних регуляторів чи відкриття електробагажника, то тут під питанням нормальне функціонування усього автомобіля.

Кабельні мережі до електромобілів на ЕКУ

Починаючи з липня 2018 року, виготовлення кабельних мереж для електромобілів стартувало у відділі прототипів та передсерійного виробництва Золочівського виробничого підрозділу. Це були перші в’язки, які замовник тестував та випробовував.

«Після візиту представників BMW у жовтні були затверджені замовлення, і ми розпочали виготовляти перші партії в’язок. Поки що це тільки два види кабельних мереж, але в планах – постійне зростання замовлень та збільшення артикулів»,розповідає Микола КВАС, майстер.

Новий проект розташувався по сусідству із відділом нарізки на отримав назву «проект 48 вольт». Перша помітна відмінність кабельних мереж для електромобілів від інших – «грубі» проводи із поперечним перерізом 25-35 мм. Вони необхідні для створення 48-вольтної електросистеми. Для роботи з такими проводами необхідне спеціальне обладнання, якого на ЕКУ достатньо. Всю роботу над в’язками для електромобілів можна поділити на три частини: нарізка + відізолювання, передмонтаж і монтаж.

«Кабельні мережі для електромобілів поки що виготовляються на одиночних робочих місцях, і складають їх тільки чоловіки, – зазначає Микола КВАС. – У перспективі планується ще більша автоматизація процесу, запуск ліній та збільшення обсягу виготовлення продукції для електромобілів BMW».


Дата публікації: 20/11/2018